پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4558
-
الف
+

آی‌فیلم سریال «فاکتور هشت» را پخش می‌کند

مجموعه‌ تلویزیونی «فاکتور هشت» از امشب روی آنتن شبکه بین‌المللی آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه‌ تلویزیونی «فاکتور هشت» از امشب روی آنتن شبکه بین‌المللی آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان یافتن سریال تلویزیونی «بچه‌های نسبتاً بد» از فردا شب (چهارشنبه 24 شهریور) مجموعه «فاکتور هشت» در جدول پخش شبکه آی‌فیلم جایگزین این سریال خواهد شد.

سریال «فاکتور هشت» در سال 1387 به کارگردانی رضا کریمی تولید شده و بازیگرانی چون پژمان بازغی، ستاره اسکندری، حسن جوهرچی، ایرج راد، لادن طباطبایی، امیرکاوه آهنین جان، قطب الدین صادقی، کوروش سلیمانی، بهزاد خداویسی، فریبا نادری و ... در این سریال مقابل دوربین رفته‌اند.

این سریال برای اولین بار به موضوع تولید یکی از داروهای حیاتی در کشورمان به نام فاکتور هشت پرداخته و مشکلاتی که در این راه وجود دارد برای بیننده می تواند بسیار قابل توجه باشد. "دکتر ایرانمنش" پزشک متخصص بیماران هموفیلی است که عاشقانه به معالجه بیماران خود می‌پردازد. او پسری شش ساله دارد که به این بیماری مبتلا است. دکتر شروع به تحقیقات وسیعی در این زمینه می‌کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال تلویزیونی « فاکتور هشت » از فردا شب (چهار شنبه) به جای سریال «بچه‌های نسبتاً بد» ساعت 22:00 روی آنتن آی‌فیلم خواهد رفت و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های 6:00 صبح و 14:00 روز بعد از این شبکه پخش می‌شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر